19 maja 2014

Bioshock Infinite - naszyjnik Elizabeth

Poza bazgraniem czasami lubię robić rzeczy ręcznie. Mam na koncie trochę biżuterii, sporo poprzerabianych ciuchów, kilka innych pierdółek. Ostatnio skończyłam naszyjnik a'la Elizabeth z gry Bioshock Infinite i pomyślałam sobie "a co tam, puszczę to w internety". Bo w sumie czemu nie.



Jak i podczas rozgrywki, wybrałam ptaka, ale klatkę też mam w planach. Ramek do wisiorka nie udało mi się znaleźć takich, by miały z tyłu zapięcie jak broszki, dany motyw musi być więc wszyty na stałe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by mieć dwa w pełni osobne naszyjniki.


Nie jest to w prawdzie cacko identyczne jak w grze, dostępne w sklepie Irrational Games, ale biorąc pod uwagę cenę niecałych 25$ plus koszt wysyłki ze Stanów... Jestem w stanie zadowolić się wyrobem własnym.

3 komentarze:

  1. Hej, to znowu ja! :P I znowu Cię motywuję do wrzucania nowych obrazków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tym razem nie poszło za bardzo...

      Usuń